Level up – Webstep blir Sitevision Guldpartner

Mathias Wrang

Affärsansvarig

Webstep tar klivet upp från silverpartner till Sitevision guldpartner. Nu fortsätter resan med att bättre kunna driva kundernas CMS-projekt framåt, och samtidigt gynna utvecklingen av Sitevision som plattform.

Vi har valt att satsa på vårt arbete inom SiteVision, både vad gäller kunder och kollegor. Vi har haft en tydlig målsättning att avancera i partnernivå till först guldpartner och därefter sikta in oss mot platinum. Att nå guldnivån är ett bevis på ett väldigt bra arbete och goda kundleveranser utförda av lika ambitiösa kollegor. Vi är riktigt stolta över utnämningen och sporrade att ta nästa nivå, säger Jakob Cardell, VD på Webstep Sverige.


Sitevision guldpartner, ett tryggare samarbete för fler branscher

Att vara Sitevision partner innebär – lite enkelt förklarat – att man besitter de kunskaper och verktyg som behövs för att bygga sajter i Sitevision. Programmet omfattar fyra nivåer: registrerade partners, silver partners, guld partners och platinumpartners.


Webstep utvärderades som en potentiell guldpartner där man bland annat tittade på faktorer (SPVS) som expertis i utförande och kundnöjdhet.

 

Under året som gått har vi satsat på att öka antalet kunder och projekt men har samtidigt strategiskt arbetat på att behålla, och till och med öka, kundnöjdheten. När man som kund väljer Sitevisionpartner får man ta del av partnerns samlade kunskap och kompetens. Genom att Webstep klättrat till guldnivån har vi visat att den här kunskapen, kompetensen och erfarenheten nu gör skillnad för ännu fler kunder i olika typer av branscher och projekt. Det här har dessutom skett utan att vi tummat på den kvalitet som krävs för att göra ett bra jobb vilket gör mig otroligt stolt, säger Mathias Wrang, Sitevision Most Valuable Professional.


Är Sitevison är rätt val för din organsiation? Hör av dig till oss så hjälper vi dig.

Hör av dig till Jakob Cardell eller Mathias Wrang.

Fler nyheter du inte får missa